Water, water en nog eens water.

28 juli 2023 - Sauda, Noorwegen

We verblijven in Sauda en hier vlakbij is de Svandals waterval. Na een uitgebreid ontbijtje in de zon voor het eerst de korte broeken aan en op pad. Er zit een enorme trap naast die met de spierpijn van de Preikestolen nog in de kuiten, een flinke uitdaging is maar absoluut de moeite waard. Halverwege raak ik aan de praat met een uiterst vriendelijke en praatgrage dame uit Bristol en voor we het weten zijn we al keuvelend boven gekomen. Ze was blij want ze was haar hoogtevrees helemaal vergeten. Prachtige waterval waar we een aardig poosje gezeten hebben. Nick met zijn drone in de weer (zie de filmpjes) en de rest lekker kletsend. Genietend van het weer, de omgeving en elkaar. De trap weer af helemaal naar beneden naar het fjord waar Eiger heerlijk gezwommen heeft,vtakken verzameld en iedereen nat gespat. Rene nog even lekker met de voetjes in het water. Superschoon water wat half zout smaakt (kon het niet laten).  We zouden daarna lunch picknicken bij een bergmeer maar nadat we dat met nogal moeite hadden gevonden viel het nogal tegen. Klein, druk en niks voor Eiger. De jongens bij het huis afgezet met hond en wij nog even wat boodschappen gedaan want morgen is een feestdag en zondag zijn de winkels dicht. Een heerlijk rustig middagje in de zon afgesloten met een geïmproviseerd barbequetje. Het was een heerlijke dag.

1. Peter van der Meijden:
    28 juli 2023
    Wat is het een mooi land he, jammer dat het zo duur is. Leuk verhaal weer en mooie foto's en video's. Geniet ervan samen 🙋‍♂️
  2. Evy:
    28 juli 2023
    Volgens mij genieten jullie echt! Mooie foto's
  3. Carry:
    29 juli 2023