Rustig

3 augustus 2023 - Loen, Noorwegen

Gisteravond zijn we bij het raken van ons bed in slaap gevallen, geslapen als een blok en vanmorgen relaxed eruit. Zo'n dagje reizen zoals gister is prachtig maar vermoeiend. Eergister hadden we een meerdaagse zak popcorn gehaald voor de jongens. Ongemerkt had Jamie die gister in zijn uppie weggewerkt tijdens de rit. Wat resulteerde in zeg maar een inwendige vastloper. Die deed vandaag waar tieners goed in zijn: niks doen. Nick had zijn oog op een wandeling laten vallen die alleen hij kan doen. 8 kilometer bergop. Dat is twee keer zo lang als de Preikestolen klim, een stuk steiler ook. Die heeft Rene afgezet bij het beginpunt van de hike. Vanmorgen een stuit was weggewerkt en boodschappen gedaan. Vanmiddag een lekker eind gelopen aan de overkant van het meer. Eiger had de grootste lol en heeft nog heerlijk ff gezwommen in het meer. Morgen weer wat meer op de planning. Als het weer het toelaat misschien Geiranger. Vanavond voor het eerst sinds de eerste dag een flinke bui. Maar dan nog zit je lekker buiten op de overdekte veranda aan een mega burger met oven frietjes. Volop genieten hier. We hebben nog maar een keer of 10 onze verbazing uitgesproken over ons stekkie hier. Zó mooi ❤️🇧🇻

1. Peter van der Meijden:
    3 augustus 2023
    3-8-2023
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben. En inderdaad het is een prachtige plek. Daar kan je weken zitten. Veel plezier nog daar samen ❤️
  2. Evy:
    3 augustus 2023
    luie dag vandaag? Maar wat een mooie plek.