Pakken

22 juli 2023 - Zaandijk, Nederland

Na vele jaren met plezier in Zwitserland te zijn geweest kwam de vraag om nieuwe bestemmingen. Vorig jaar Duitsland en Oostenrijk en dit jaar het verzoek of we richting Scandinavië kunnen. Door onze voorliefde voor hoogteverschil kwam de keuze op Noorwegen. Geen kampeermiddel mee maar wel een nieuwe daktas voor de auto aangeschaft. Aangenaam verrast hoe ontzettend veel daar in past. De jongens hebben geholpen met de voorbereidingen. Veel gesurft op internet en op die manier allemaal ons "huiswerk gedaan" zodat we optimaal van deze reis kunnen genieten. De talloze tips van Evy hebben daar ook goed bij geholpen. Menig plaats is in de map op de planning gegaan. Aan ideeën geen gebrek! Om voor onszelf geen smoezelig kladpapiertje over te houden aan deze reis waarop staat waar we geweest zijn heb ik gekozen voor een digitaal reisblog. Eens kijken of ik op m'n oude dag nog een hip dagboekje bij kan houden. Als we daarbij wat mensen die ons lief zijn op de hoogte kunnen houden van onze perikelen dan is dat meegenomen. Welkom op ons reisblog van de Oranjes on tour.

1. Marion:
    22 juli 2023
    Het pakken schiet op zo te zien 👍
    Slaap lekker straks en voor morgen een goeie reis naar het pontje in noord Denemarken.
  2. Christa:
    22 juli 2023
    Dankjewel ❤️
  3. Evy:
    23 juli 2023
    Succes morgen op de boot en een goede reis in het mooie Noorwegen.